piątek, 20 września 2013

Neuroshima - Kolor Brąz - Zapowiedź

Welcome. My Friend.

Panie i panowie, właśnie wróciłem po całodniowym kursie prawa jazdy, mam dość, jeszcze nie jeździłem w żadnym dużym mieście, ale było zajebiście. Od czasu do czasu, była zmiana kursantów i wtedy odpływałem do zniszczonego postapo świata Neuro, dlaczego nie wiem, ale wpadłem na pomysł utworzenia nowego koloru, brązu.

W kolejnych akapitach się wszystkiego dowiecie, tym czasem, herbata jest, kanapki są, ranczo na tv z płyty leci,na stole rozwalone kostki do RPG jeszcze od rana, po testach nowego mechanizmu, jeszcze dostawa kanapek od kochanej mamusi, ogólny rozwał w pokoju, a więc - klimat jest. 
Godzina 22:30 Zaczynamy :) 

Reszcie, którzy nie zdążą przeczytać całości jeszcze dziś, życzę dobrej nocki : )



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czy są nadzieje na dokończenie tego dodatku ?

MuzyQ pisze...

Wydaje mi się, że gdzieś w archiwum mam wrzucone pdf z pierwotną wersją próbną. Jednak muszę tego poszukać, szanse są oczywiście - jednakże prace nad tym ruszą - co mogę obiecać po maturach czyli - po 13 maja. :)