czwartek, 26 września 2013

Witajcie, drodzy użytkownicy internetu -TaDam, przed wami MuzyQ.

Jakiś czas temu, na blogu pojawiły się informacje o przygodzie do Wiedźmina 2, którą tworzy PlaYeR.
Otóż, jestem cały czas w kontakcie z nim, i ostatnio poprosiłem go, by odpowiedział mi na kilka pytań, związanych właśnie z tą przygodą, nie wiem jak wy, ale mnie to ciekawi, w końcu będzie to pierwszy prawdziwy mod wykonany przez polaka na RedEngine, zdatny do grania!

Zadałem mu kilka pytań, na początku miało się pojawić to w formie wywiadu-tekstu, na blogu.

Jednak, możemy zrobić coś więcej, otóż - w moda da się już zagrać! Można sobie pochodzić, obejrzeć świat, zobyczeć jak rosną drzewka jak płynie rzeczka, pobawić się z kilkoma potworami w berka i skorzystać z innych uciech.

Chcielibyśmy przedstawić wam, wywiad w formie video - z gameplay w tle, prosto z gry.
Wypytam go o wszystko dokładnie, począwszy od fabuły, przez świat kończąc na zabawach w tawernie, czyli co nam ma do zaoferowania, pierwszy, prawdziwy polski mod do Wiedźmina 2.
Myślę, że tym wydarzeniem powinni zainteresować się sami Redzi, w końcu po to dali nam te narzędzia, a polska scena moderska, nie oszukujmy się, ale wygląda słabo, dlatego ktoś ten honor musi uratować.

Sam chętnie zagram w tego moda, tym bardziej - że przez jakiś czas, byłem przy tym projekcie, i myślę, że bardzo dużą część świata sam wymodelowałem i ustawiłem roślinność, zwątpienie przyszło pewnej nocy, gdy widziałem, że zespół zaczyna się rozpadać, to sam zrezygnowałem.
Później się okazało, ale to już w roku szkolnym, że mój przyjaciel pragnie sam go dokończyć, od tamtej pory co jakiś czas pytam jak idą pracę, bo jestem ciekaw jak tam moje starania zostały wykorzystane. Teraz, to chciałbym go zmotywować.
Myślę, że największa dawka motywacji, może zostać przekazana od was!
Nie chodzi o pochwały, tylko o motywacje - krytyka, motywacją też jest, cenniejszą niż chwalenie, bo przez błędy się uczymy czegoś nowego, chcąc je naprawić. My jako internauci powinniśmy o tym wiedzieć, wstawiając filmi na yt, robiąc vlogi lub pisząc blogi. Niestety wiemy, że masa ludzi nie potrafi przyjąć krytyki, oblewając ludzi wyzwiskami typu - Ty hejterze, spierdalaj.
Dość filozofii. Jak zaczynam się rozpisywać, źle się to kończy, zresztą sami widzicie.
Na koniec.

Niemiec zrobił moda do polskiej gry? Polak nie potrafi?

Na koniec - screeny z przygody! Delektujcie się i czekajcie na filmik, który oczywiście pojawi się na naszym kanale Centrum Fantasy. Bywajcie.




0 komentarze: