środa, 30 października 2013

Korekta Profesji do Neuroshimy!


Zabrałem się ostatnio za poprawki związane z profesjami do neuroshimy, jak pamiętacie przez ostatnie tygodnie wstawiłem aż 17 profesji! Pojawiały się głosy, że niektóre cechy są źle zbalansowane przez co mogą być zbyt "wykoksowane". Trochę się postarałem i pozmieniałem, dodałem nowe cechy a niektóre wgl usunąłem. Dodaje listę wszystkich poprawek, lukajcie! :)

Nowe cechy:
Saper - Tak śmierdzi trotyl
Inżynier - Kumple z cechu
Łowczy - Mistrz dawnych broni
Pilot - Stalowe nerwy
Czołgista - Obsługa czołga
Stalker z Metra - Przetrwanie
Zielarz - Tajemna receptura ziela rozweselającego
Meteorolog - Pogody mi nie straszne

Przebudowane cechy:
Stalker z Metra - Kasta Stalkerów
Rzeźnik - Chodząca książka kucharska
Rybak - Ja tu coś złowię i chuj
Wampir - Widzenie w ciemności

Ponad to:
Usunięcie cechy meteorologa - Statki na niebie
Usunięcie cechy DaVinczy i zdefiniowanie jej od początku

Sprecyzowałem też mechanikę grania samym wampirem, myślę, że będzie bardziej zrozumiała - czy dobra? Według mnie tak - sprawdźcie sami!

Dodałem również, swoje komentarze do niektórych profesji - jak wiecie niektóre są bardzo specyficzne jak pilot, marynarz czy wampir lub psionik - zaproponowałem rodzaj kampanii w jakich może być użyta z powodzeniem owa profesja. Życzę miłej zabawy!


0 komentarze: