czwartek, 17 października 2013

Profesje 4 - Neuroshima

Łowca Duchów
„ Ej, tam naprawdę, tam coś było! ”



Ci, którym padło na mózg i widzą na około same paranormalne zjawiska, stają się łowcami duchów.
       Rozumiem, nasz świat się zmienił, całe mnóstwo ludzi zwariowało i oszalało. Mamy pełno wariatów, masę plotek. Ludzie chowają w głowach urojenia większe lub mniejsze. Najbardziej popierdoloną rzeczą jest wiara w duchy, kumasz? Moloch, go widzisz, bandyci są ich widzisz, tornado jest choć faktycznie zjawisko jest.. dziwne i jak dotąd nikt tego nie wyjaśnił. Ono jest i je widać. To powiedz mi teraz, czy widać te duchy? Co one w ogóle robią? Straszą? Zabijają? Chyba nie, przynajmniej nigdy o tym nie słyszałem. Najprawdopodobnie, jesteś po prostu jedną osobą z tych pojebańców, którym zrobiono kisiel z mózgu, a nie żadnym łowcą duchów!






Cechy (wybierz jedną z nich):
Szósty Zmysł
Widzisz? No właśnie, ja nie widzę ale Ty tak. Czujesz, zapewne, bo ja nic nie czuje.. Za każdym razem kiedy pojawia się w twojej okolicy jakaś paranormalna moc
mg musi Ciebie przed tym ostrzec.

Medium
I tak ci w to ludzie nie uwierzą, ale potrafisz rozmawiać z duszami zmarłych. Nie tylko je słyszysz i możesz do nich normalnie mówić, ale widzisz je


Rusznikarz
„ Daj mi to cacko w łapki, to naprawię je. ”


Słuchaj, mam tu winchester, no skubany się zaciął, zrobisz coś z tym?
       Dasz wiarę? Podobno ktoś z posterunku się tobą interesował, masz wzięcie stary, w końcu nie ma tu nikogo kto by się tak znał na broni jak ty. Znasz się na samoróbkach, umiesz naprawić każdą broń, z rozłożonych części zawsze coś z powrotem złożysz, no człowiek skarb. Nie żeby coś, ale też tak bym chciał, powiedz czy tą wiedzę ci przekazał starszy dziadek czy mamusia? Nie dobra, nie obrażaj się, napraw mi tą broń naprawdę dostałem ją rok temu od takiego jednego wędrowca, podobno był jakimś zaklinaczem i sprawił, że ta broń nigdy nie miała chybić. Czy to prawda? Nie wiem. Tylko jednego jest pewien, zepsuło się, a ty jesteś ostatnią moją nadzieją, jeśli mi nie pomożesz, mogę tego gnata wyrzucić na złom.




Cechy (wybierz jedną z nich):
Sztukmistrz
Tak, to do ciebie zgłaszają się wszyscy użytkownicy wszelakiej broni palnej, bo jesteś jedyna osobą, która może takie zabawki zrobić i je naprawić. Startujesz z umiejętnością rusznikarstwem na poziomie 4

Ta broń jest moja, nigdy się nie zatnie
Cała zasada opisana jest w tytule cechy.

To jest moja broń, czyli jest lepsza od Twojej, bo jest moja.
Cała zasadę można streścić do tego że twoja broń palna, ma zwiększony współczynnik przebicia pancerza. Wiesz czemu? Bo jest twoja.




                                           Saper
„ Wiesz ile razy w życiu może się pomylić? Raz. ”



Tu niedaleko miasteczka, wykryto całe pole minowe, wiadomo Ci coś o tym?
       Wydaje mi się, że saperzy nie tylko potrafią zręcznymi i pewnymi rękoma rozbrajać mniejsze i większe ładunki, ale doskonale wiedzą jak je założyć
by nikt nie mógł rozbroić ich dzieła. Taka robota musi być prawdziwą sztuką prawda? W całym swoim życiu, każdy popełnia błędy no nie ma ludzi idealnych, ale powiedz mi jak to się dzieję, że ty żyjesz? Dziwne, wiesz dlaczego? Na pewno tak. Znasz takie powiedzenie, że saper może się tylko raz w życiu pomylić? Pamiętaj, nikt nie jest idealny, każdy może popełnić błąd. Zdajesz sobie sprawę z tego, że to będzie jedyny i ostatni błąd w twoim życiu? Hm, nic nie mówisz, a mnie zastanawia jeszcze jeden fakt, co sprawa Ci więcej radości, czy rozbrojenie bomby i uratowanie dupy swojej i innych, czy rozwalenie wszystkiego w trzy dupy?



Cechy (wybierz jedną z nich):
Pewna ręka, jasny umysł
Słyszałem o takich gościach, którzy w trakcie roboty, znaczy rozbrajania ładunku, wpadali w taki trans, i nie dostają żadnych modyfikatorów do rozbrajania od otoczenia, czy od ran, liczy się tylko bomba.

Łebski łeb
Nie przeczę, widać, że wiesz jak rozmontować każdy zapalnik, czy to by znaczyło, że zaczynasz grę z zestawem Pirotechnika na poziomie 2?

Łopa Gangam Stajl
Widzisz, że cos wybucha? Robisz łopa gangam stajl i nie wybucha. Możesz z tej cechy skorzystać raz na sesję, albo, dwa, lub nawet trzy. Tak naprawdę nie wiem co ona daje, prawidłowa interpretację tej cechy zostawiam Tobie i MG.






0 komentarze: