poniedziałek, 14 października 2013

Profesje Neuroshima #2

Czołgista
„ Witam was panowie, przedstawiam wam szarika. ”



Wooow! Co to JEST!? Czy to czasem, nie jest podobne do Juggernauta?!
       Po pierwsze, chyba należy się kilka wyjaśnień, więc powiedź, skąd wytrzasnąłeś działający czołg? Czy to znaczy, że posterunek rośnie w siłę? Osłupiałem! Po drugie, wytłumacz skąd się nauczyłeś takie coś prowadzić! Czyżby za takie szkolenie zapłaciłby posterunek? Wiesz co, na samym froncie to bym zrozumiał, takie cacko potrafi z pewnością rozwalić w drobny mak maszyny molocha i na pewno miałby kupę roboty, jakieś tajne misje, które zaważyłby na losach ludzkości! Wybacz, trochę to patetyczne.
Wracajmy na ziemię i powiedz, czego tu szukasz, bo wydaje mi się, że jakiejś rozpierduchy, jeśli tak, jedź do Denver, tam Ciebie przyjmą z otwartymi ramionami i ustami, jeśli wiesz co mam na myśli




Cechy (wybierz jedną z nich):
Spec-Czołg
Nie wiedziałem, że twój czołg ma takie zastosowanie, wydaje się trochę stuningowany. Zaczynasz grę, z zmodernizowanym według twojego uznania czołgiem, masz na to 100gambli.

Operator
Co to za przydupas? Twój przyjaciel?
Aaaaanie wiedziałem że do obsługi czołgu potrzebne są dwie osoby, ten tutaj, to twój pomocnik tak? Najwyraźniej, bo do czego innego się nie nadaje. Zaczynasz grę, z znajomym, którego zadaniem jest tylko obsługa działa.



Marynarz
„ ACHOJ!!! I butelka rumu! RUMU! ”


Naprawdę, potrafisz pływać na statkach? Chłopie, prawdziwy żeglarz? Nie wiem czy będzie dla ciebie robota, podróże na lądzie są niebezpieczne, a na wodzie?
       Dobra słuchaj, wierzę w twoje umiejętności, widocznie masz powołanie do tego, ja tam mam chorobę morską i na żadne statki i czy inne łódki się nie dam, zapomnij! Mówisz, byłeś na wyspie? Gdzie? Kurcze
masz jakąś mapę wód? Wiesz czy można dostać się do europy? Cholera, wiem rozpędzam się, ale nigdy wcześniej z żadnym marynarzem nie rozmawiałem, wiesz? Wcale nie wierzyłem w to, że można gdzieś pływać!? Widziałeś na pewno jakieś morskie mutanty, opowiesz? Zaraz poleje Ci rumu i wszystko ładnie mi opowiesz.




Cechy (wybierz jedną z nich):
Achoj!
Swoje na morzu, rzece i innych zbiornikach wodnych, ten tego odsłużyłeś, znasz się na tym i to cholernie dobrze, dostajesz umiejętność Żeglowanie na poziomie 4.
Żeglowanie(Percepcja)

Łajba
Ja pierdziele, masz swoją łajbę? No nie mogę Zaczynasz grę z łodzią jaka ona ma być? To musisz uzgodnić z MG.


Stalker z Metra
„ W metrze, życie wygląda inaczej ”


Wszystkim, na powierzchni żyje się beznadziejnie, wszędzie są mutanty i skurwiele, ale przez chwilę pomyśl, jak życie musi wyglądać, pod powierzchnią ziemi? W takim metrze?
       Więc, jeśli się wychowałeś tam, na dole, musisz wiedzieć jak to wszystko wygląda, tam jest prawdziwe piekło, a ty jesteś albo cholernym szczęściarzem, albo masz wielką wolę przetrwania. Nosisz więc przy sobie jak wszyscy stalkerzy, plecak amunicji i maskę gazową, a w małej podręcznej torebce, lekarstwa i flaszkę. Znasz wszystkie zakamarki pod ziemią, masz wyostrzony wzrok, bo przyzwyczaiłeś się do ciemności panującej pod ziemią a przede wszystkim masz koszmarne sny z udziałem duchów i upiorów. Dlaczego? Skąd mam wiedzieć? Nie chodzę w podziemnych tunelach, nie wiem co tam są za szkarady i inne czarostwa, Ty wiesz, jesteś specem.




Cechy (wybierz jedną z nich):
Wyostrzony wzrok
Przez te wszystkie lata pod ziemią, w praktycznych ciemnościach, twój wzrok zdążył się przyzwyczaić i przystosować. Kary do testów wzrokowych dyktowane przez MG za ciemności możesz zmniejszyć nawet do 20%.

Kasta Stalkerów
Was, prawdziwych stalkerów jest naprawdę mało, ale Ty wiesz gdzie ich szukać Mało tego, znasz już kilku! Otrzymujesz dodatkowe 70 gambli na utworzenie znajomego-stalkera.

0 komentarze: