poniedziałek, 28 października 2013

Profesje Neuroshima 6

Wampir
„ Po świecie krążą same plotki, jedna z nich głosi, że istniejemy. ”


Nigdy nie spotkałem żadnego, wampira i bardzo dobrze, ale mogę Ci o nich trochę opowiedzieć..
       Na wstępie, musze powiedzieć, że nie mamy żadnych potwierdzonych informacji, że takie owe monstra w śród ludzi chodzą. Tylko zważając na fakt, że dziś, niczego nie możemy być pewni rzeczywiście, ktoś całkowicie w ludzkiej postaci, może być wampirem, mówię ludzkiej, nie mam na myśli wielkich ptasich harpii, OK? Podobno są o wiele bardziej sprawniejsi, lepiej radzą sobie w trudnych warunków. Niektórzy nawet potrafią widzieć w całkowitych ciemnościach. Wszystko fajnie nie? Nie zupełnie. Cały czas maja ochotę zabijać, kumasz? No jak nikogo nie ukatrupią w ciągu dnia, nie mogą być sobą. To krwiożercze bestie musza zabijać i nieważne czy to będzie jakieś zwierzę, mutant czy kumpel..


Cechy (wybierz jedną z nich):
Wampiryczna sprawność
Pewnego dnia wstałeś, z bliznami na szyi
od tamtego czasu jesteś jakiś mocniejszy i sprawniejszy, dziwne?
Możesz podnieść którykolwiek pakiet umiejętności z kategorii budowy o dwa poziomy, chyba fajnie co?

Widzenie w ciemności
Potrafisz widzieć w ciemnościach całkowitych, kiedy inni potykają się o własne sznurówki w ciemnościach Ty możesz ich po prostu dopaść i zabić.

Odporność na choroby
Wszystkie wampiry są odporne na działania chorób, w związku z tym nie musisz rzucać na tabelę chorób oraz nie możesz na nic zachorować w trakcie przygód.

Zanik żołąda
Chodzi tu o to, że jako wampir nie musisz jeść, wystarczy Ci tylko zabić.

SPECJALNE ZASADY GRY WAMPIREM.
- Wszyscy bohaterowie, którzy są „uczuleni” na mutanty poznają od razu kim jesteś.


- Wampiryzm jest również chorobą, musisz co dzień zabić przynajmniej jedno stworzonko. Jeśli tego nie zrobisz, otrzymujesz karę 10% do wszystkich testów, jesteś po prostu wkurwiony i nie wyładowany. Tylko podczas walki dostajesz bonus w postaci -10%, gdyż jesteś jak rozjuszona bestia gotowa zabijać.
Kary i bonusy w walce się kumulują, i narastają z dnia na dzień o 10%.

Psionik
„ … ”


Widzisz, taki gość, z różnymi kolczykami, łańcuchami może być, albo punkiem albo psionikiem, nie bój się, szybko się dowiesz, który jest który. Kiedy będziesz skakał jak mała żabka myśląc, że nią jesteś, a po chwili zobaczysz stado punków którzy się z Ciebie śmieją, w śród nich będzie jeden, poważny. Nie będzie punkiem tylko psionikiem i to on Ci zrobił wodę z mózgu, będziesz chciał w niego strzelić ale zatnie Ci się broń, rzucisz się na niego ale nagle wyda Ci się seksowną blądi w mini, po czym zwyczajnie spierdoli, a Ty dalej będziesz się ślinił za nią jak pies na końcu łańcucha, kminisz?
Nie wiem, czy zrozumiałeś tą aluzję? Chciałbym też dodać, że na posterunku psio nicy robią furorę zamyka się ich czachy w takie biomechaniczne Chełmy, podobno wzmacnia to ich moce. Więc jeśli spotkasz kogoś takiego na swojej drodze uciekałbym.


Cechy (wybierz jedną z nich):
Charakternik
Bycie charakternym człowiekiem nie jest łatwe, psio nicy używają swoich wewnętrznych sił do kierowania myślami innych, na start dostajesz cały pakiet Siła Woli na poziom 2.

Uzdolniony
Byłeś tu i tam, tak naprawdę trochę już opanowałeś i jako psionik możesz stwierdzić jestem uzdolnionym, ale czy to nie chujowe określenie? Może tak, ale dostajesz dodatkową sztuczkę, to już lepiej brzmi co?
Beka w chuj.

 MOGĘ JUŻ ZAPOWIEDZIEĆ _ 
"SZTUCZKI SPECJALNE DLA PSIONIKÓW"

2 komentarze:

Sidson pisze...

Obie profesje mogą być ciekawe w grze, jednak... Wampir jest przesadzony. W drużynie składającej się z 3+ osób, osoba od walki nie musi umieć nic innego. A jeśli po tygodniu bez zabijania będę miał 70% ułatwienia do strzału, to jest to nagroda, a nie kara. Mogę zwyczajnie przesiedzieć w jakiejś jaskini dwa tygodnie, a potem wyjść i strzelić do gościa w bunkrze na horyzoncie... No i pytanie: jeśli przez tydzień nie zabijałem, to jeśli zabiję królika to nagle kary się zerują? Czy spadają o 10%?

No i jednak podstawowe pytanie: mutant mutantem, ale czym się żywi? Jak działa jego organizm, że może nie jeść nic i żyć?

MuzyQ pisze...

Masz rację, teraz zabieram się za poprawianie wszystkich profesji - więc na dniach spodziewaj sie poprawek ;) Dzięki za uwagi