niedziela, 13 października 2013

Profesje Neuroshima

Rzeźnik
„ Chodź tu świnko mała, no chodź ”



Czekaj, masz na sobie zaschniętą krew? Kogo? Świni? Zabieraj ten kawał mięcha bo mi cały stół krwią zapaskudzisz!
       Ok, rozumiem, jesteś rzeźnikiem i specjalizujesz się w robieniu takich parówek i innego żarcia? Nie tylko mówisz? Wydaje mi się, że też wiesz jak zmusić człowieka do tego by mówił, nie obrażaj się ale sam wygląd już wskazuje na to, że jesteś psycholem z tasakiem szukającym malej ofiary do poćwiartowania i spierdzielenia. Nie, nie uważam, że jesteś kanibalem, ale twój wygląd na to wskazuje, na twoim miejscu, po pierwsze to bym się umył a po drugie schował ten tasak do jasnej cholery i zabrał to mięcho z mojego stołu!





Cechy (wybierz jedną z nich):
Chodząca książka kucharska
No nikt by się nie spodziewał, ale potrafisz wyczarować prawdziwe cuda w z kawałka napromieniowanej wędlinki i skażonej wody, szacunek. Chyba będziesz najbardziej pożądanym osobnikiem w grupie lub w barach, prace znajdziesz w takich miejscach na pewno, no i znasz całą gamę prawdziwych przepisów kulinarnych! Dokładnie to 5, ale każda z nich jest wyjątkowa!


Nie zadzieraj z rzeźnikiem
No dobra, przekaz zrozumiały, dużo mówić nie trzeba, posługujesz się nożami i podobnym narzędziem, naprawdę dobrze. Startujesz z umiejętnością - bronią ręczną na 3 poziomie. 




Zielarz
„ Słuchaj, już ja cos z tego skręcę, masz lufkę? ”



Tu w tych stronach zielarz? Wiesz, że nasza flora i fauna praktycznie nie istnieje? Ah sory, przecież to jasne.
       Możesz mi zatem wytłumaczyć, czym dokładnie się zajmujesz? Chyba nie chodzisz beztrosko po polance i nie zrywasz chwastów? Sam uprawiasz kilka roślin, nie uwierzę w to dopóki nie zobaczę. Skłonny jestem uwierzyć, iż, już byś miał ową roślinkę, to byś z niej coś wyczrował, jakieś ziele rozweselające? Oj, chyba trafiłem w sedno. Ziołowe leki na nasze choroby, kurcze to genialne! Szkoda, że tak mało realne, bo naprawdę, na uprawę roślin trzeba poświęcić dużo czasu, ponieważ w terenie dużo ich nie znajdziesz, chyba, że wyjedziesz do neudżungli. Mówisz, byłeś tam? Tia jasne.. taki wąchacz kwatów miałby sobie po
Cholera co TO JEST? Rosiczka!?  




Cechy (wybierz jedną z nich):
Wór ziół.
Wiesz co to za torba? W niej, zawsze możesz znaleźć przydatne roślinki, mało tego, dam Ci ją na start, z małym dopalaczem. Znajdziesz tutaj około 10 różnych ziół, na przeróżne choroby, z różnymi efektami. Warto by było, gdybyś z MG ustalił każde ich działanie z osobna, żeby potem nie było nieporozumień! Pamiętaj, każdej możesz użyć tylko raz, chyba że w jakiś sposób zdobędziesz kolejne egzemplarze.


Zielnikarz
Zielarstwo byłbyś wykładać na dawnej uczelni, na Oxwordzie, czy jakoś tak to się pisało, nieważne. W każdym razie, twoja wiedza o ziołach ma poziom 4, kminisz? 

Rybak
„ Mówię wam, wczoraj, takiego karasia złapałem… ”


Jaki jest sens, łowienia zmutowanych ryb, smażenia i tak dalej? Wydaje mi się, że jest to bez sensu, ale dawaj, przekonaj mnie.
       No i widzisz nie przekonałeś mnie, więc czemu nim chcesz być?







Cechy (wybierz DWIE z nich):
Chwali pięta i gawęda
Potrafisz godzinami zanudzać, o swoich połowach o opowiadać w nieskończoność o przygodach jakie zdarzyły się nad wodą, co Ci to daje? Ano, nigdy nie zanudzisz drugiego rybka, albo gościa, który w ogóle się na tym nie zna i uwierzy w każdą twoją bajkę.

Zawsze przy sobie
Masz zawsze sprawny zestaw do połowu dzikich rybek, w skład tego wchodzi, wędka, robaczki, zanęta i uwaga trójząb, na jakieś większe bydle.

Wojowniczy rybek
Wiesz jak walczyć z wodnymi bestiami, w końcu tyle razy przed nimi uciekałeś i widziałeś jak inni walczą za Ciebie. Kiedy atakujesz jakieś wodne mutanty, odliczasz sobie 20% utrudnienia, pasuje?

Ja tu coś złowię i chuj.
Raz na sesję możesz automatycznie zdać test połowu ryb, takich zdatnych do jedzenia, w miarę.

0 komentarze: