niedziela, 6 kwietnia 2014

No dobra, miałem się uczyć. Nie wytrzymałem, no taką mam naturę, jeśli mam w głowie jakiś pomysł a go nie realizuję, on na mnie krzyczy i nie daje mi spokoju. Cholera.
Tak powstała kolejna karta postaci, Kapitana. Oczywiście nią nie grałem, ale udostępniam wam ją do testów. Do wizji tej karty, musiałem stworzyć nowy rodzaj kart - jest ich 10. Cóż, póki co wystarczy.

Czas zabrać się do tłumaczenia co i jak.

Pierwsza umiejętność u Kapitana, mówi - weź kartę inicjatywy. TO właśnie moje wymyślone karty.
Jest ich 10. Należy je wydrukować i położyć obok gracza, który gra Kapitanem, kiedy ten odrzuci 3 żetony determinacji, może wziąć jedną z nich i od razu rozpatrzyć jej efekt.
Jest 9 dobrych efektów, bardziej lub mniej inwazyjnych oraz jeden "Nic się nie dzieje".

Reszta powinna być zrozumiana, w razie czego pisać w komentarzach lub pisać prosto na maila.












6 komentarze:

Franek F pisze...

Długo była cisza, a tu nagle taka bomba :D - nowa karta postaci do Robinsona... chyba zaraz wyciągnę to pudło z szafy i zagram :D

Anonimowy pisze...

Szczerze, trochę nie trzyma się to kupy. Ale bardzo fajny pomysł z dodatkowymi kartami inicjatywy. Tu strzał w 10! Wydaje mi się trochę napompowana ta postać, ale to super odmiana po tamtych, których znam na pamięć

Wojciech Wons pisze...

Dzięki za opinię. ;) postaram się te karty jak najwcześniej poprawić

Anonimowy pisze...

Zagrałem, da się grać. Nawet jest jakaś równowaga według mnie. Tylko, wyrzuciłbym ten przerzut dla wszystkich postaci...

Anonimowy pisze...

robisz nastepne ?:)

darek p pisze...

Witam

Fajnie że ktoś odwala kawał dobrej roboty i wymyśla scenariusze do robinsona --ŚWIETNA PRACA----