piątek, 11 kwietnia 2014

Cóż.
Nie wiem jak zacząć, nie mam z tym zwykle problemów.
Tylko co powiedzieć w momencie, kiedy dostaje się na kompa fragment świata do Wiedźmina 2, który wygląda ŁADNIE. Nawet BARDZO ŁADNIE. Oczywiście nie jest dokończony. Twórca powiedział - a raczej nie powiedział - Nie udostępniaj tego w sieci. Powiedział, korzystaj.
Korzystam.

Chodziłem po tej mapie jakieś 5min. Włączałem sobie różne pory dnia i stwierdziłem, że czymś mi tu trąca. No tak patrzę na ikonkę Wiedźmina pierwszego na pulpicie, potem otwieram pudełko, potem poradnik, a on sam się można powiedzieć otworzył na opisie aktu 4 - pola, północnice, potłuczone lustro.
Oki jak jesteśmy w klimacie, to włączam muzykę. Witcher - Believe.
NO i jesteśmy w domu. Brakowało mi tego "czegoś" nazwijmy to sobie roboczo "spokojnego oddechu" w śród tego całego zamętu z królobójcami.
Wiedźmin - nie zajmował się polityką, królami, książętami. To był spokojny chłopak z dwoma mieczami, który polował na potwory. Łaził od wioski do wioski. Co mamy na mapie?
Wioskę, drogi, staw, las - czego więcej chcieć? Jak i się jakaś tajemnicza kopalnia trafi?

Tyle napisałem uniesiony klimatem, samej lokacji - która nie jest w pełni utworzona. Wstawiam kilka screenów. Dla potwierdzenia moich uwag.

No i co dalej, mam nadzieję, dowiedzieć się czegoś więcej i jak najszybciej o tym napisać.

Co myślicie o tym? :)






9 komentarze:

Anonimowy pisze...

!!!

Anonimowy pisze...

no ładne screeny,jednak wydaje mi się, że autora posta troche poniosło :D ja tego tak nei czuje moze daltego ze to tylko screeny

Wojciech Wons pisze...

Rzeczywiście, może dla kogoś z czytelników tak się wydawać. Jednak, postaram się wrzucić jakieś nagranie ze świata w przyszłości. Jeśli będzie bardziej rozbudowane :) i twórca się na to zgodzi ;D

Anonimowy pisze...

Tylko żeby to coś wyszło... nie jak ponad połowa polskich modów do wieśka

Anonimowy pisze...

No nie ma to jak barwny opis :D lubię to.
Powiesz jaka fabuła i kto jest tym twórcą? Czyżby Player?

Anonimowy pisze...

ŚWITEŹ :D !!!

Wojciech Wons pisze...

Tak, to materiały od playera ;)

Anonimowy pisze...

lepiej by było na W1. Tam jest klimat tu choćbyście sie zesrali to go nie bedzie. jakos nie wierze w to setne podejscie tego moda. Ale trzymam kciuki oby sie udalo i zeby mod byl fajny bo wszystkie jakie gralem to dno. Również po bestiach mam jakiś uraz do waszych projektów... wiec lepiej sie postarajcie o_O

Wojciech Wons pisze...

Sam osobiście jestem za W2. Ponieważ jest mało modów do tej gry. Polskich jest tylko jeden i to nie dokończony, który furory nie robi i mam tego świadomość, ale bestie, były projektem w którym uczestniczyłem i od początku założeń był to mod tak aby sprawdzić możliwości redkita i nauczyć się obsługi tego narzędzia.