czwartek, 17 kwietnia 2014

Robinson Crusoe : Co dalej?

Musze przyznać, że fala komentarzy i całe zainteresowanie scenariuszem wywołało u mnie "niewielki" szok. Dodamy do tego komentarz Ignacego Trzewiczka, ciepłe przyjęcie przez innych graczy pomysłu na przygodę oraz deklaracje testów... Zmotywowały mnie i to "tak fest".
Muszę powiedzieć, że scenariusz zostanie przetłumaczony na angielski i niemiecki na pewno przyczyni się to do jego rozpowszechnienia, testowania i tym samym niedługo będę go poprawiał.
Możecie się przygotować na wersję 2.0 - poprawioną owego scenariusza.

Jeśli chodzi o dalsze prace nad nowymi scenariuszami to zapewniam - już one postępują. Co prawa mojej głowie, ale mam już pewne mechanizmy i tematy wymyślone, które mam nadzieję, że się spodobają. 

Tylko to za chwilkę, póki co dziękuję za wszystkie komentarze i zachęcam do testowania i wytykania błędów w projekcie. 

Pozdrawiam 


1 komentarze:

Patryk Engler pisze...

Brzmi ciekawie. czekam czekam