piątek, 12 grudnia 2014

Może, trochę późno ale dopiero co wróciłem do domu po całym dniu objazdów. Słowa jednak dotrzymuje. Weekend z Neuroshimą rozpoczęty! Na pierwszy rzut wrzuuucam na bloga pochodzenie, które już mi dawno tkwiło w głowie by je opisać. Dokładne umiejscowienie tej lokacji należy do was jednak no z oczywistych względów musi znajdować się na wybrzeżu...
Zapraszam do miasteczka światła i podziemi!(ToL) czyli...

Tower of Light



Ostatnimi czasy zawitałem do dziwnej mieściny na wybrzeżu. Było ją widać już z daleka ze względu na latarnię morską. Coś pięknego... wieża była rozpalana co noc, by rozjaśnić drogę podróżnikom na pustyni. Pierwsze co zobaczysz w Tower of Light to przyjemnych ludzi. Tak, jak w całych stanach wszędzie są skurwiele, tu ich też uświadczysz ale z pewnością mniej. Społeczność wydaje się charyzmatyczna, na prawdę. Wolny czas spędzają przy ognisku i wódce dogrywając sobie na gitarze. Oczywiście sama latarnia nie jest fenomenem wioski. Prawdziwą sławą jaką się okryła zdobyła dzięki podziemiom pod wieżą. Znajdowały się tam bunkry wojskowe, w których zgromadzono spory arsenał broni i innej technologi. Życie byłoby piękne na takim znalezisku lecz nie wszystko jest takie proste. Podziemia były podzielone na sektory betonowymi ścianami i wielkimi włazami. Miał być to azyl ale stał się legowiskiem mutantów wodnych. Wiele komór jest zalanych, gdzie skrywają się cenne przedmioty. Potwory są okrutne wobec ludzi dlatego jedyne wejście na dół jest obstawione największymi koksami z regionu. Tak, Tower of Light to z pewnością ciekawy przyczółek ludzkości, pełen podwodnych tajemnic. Z samą latarnią jest związane kilka legend... jednak za mało mam wypite by o nich mówić.

Brodaty przyjaciel

Zaczynasz grę z brodatym przyjacielem z Tower of Light, dostajesz na jego rozbudowę 150 gambli. Możesz uznać, że ma wiedzę o całym regionie(nie wydawaj na to gambli to już masz w pakiecie). Ponad to jako jedyna osoba zna tajemnice podwodnych komnat, sam kilka razy bywał w tamtych rejonach. Zna się trochę na morskich mutantach i coś na broni strzeleckiej... innymi słowy facet dostaje w prezencie dodatkowo szczegółową wiedzę o podziemiach i bunkrach oraz otrzymuje bonus do zręczności  w walce przeciwko wodnym mutantom.

Alegoria Wyznacznika czegoś tam

Jako facet, który wychował się u boku naukowców, którzy badają nowe znaleziska z podwodnych komnat poznałeś trochę tego i tamtego. Otrzymujesz bonus, możesz podnieść poziom na 4 trzech swoich wybranych umiejętności Wiedza... i gratisową sztuczkę.

Nurek z ulubionym muciem

Połowę życia spędziłeś pod wodą, nic dziwnego, że teraz posiadasz pływanie na poziomie 4 oraz znasz się naprawdę dobrze na walce z wodnymi mutantami. Na początku każdej walki z takowym muciem, możesz wykonać trudny test sprytu i przypomnieć sobie wszystkie szczegóły o jego pochodzeniu i słabych punktach. Następnie otrzymujesz bonus +2 do zręczności w walce przeciw temu gatunkowi podczas tej sesji.
Otrzymujesz specjalną możliwość rozwinięcia postaci.
Za 200 PD możesz wykupić Ulubionego Wodnego Wroga. W walce przeciwko niemu otrzymujesz bonus +1 do zręczności

Ulubiony wodny wróg dotyczy oczywiście mutantów ale powiązanymi z wodą. Należy wybrać konkretny gatunek mutanta i wpisać go na kartę postaci.


1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Może niezbyt odkrywcze pochodzenie ale ciekawe. Swoją drogą, podziemia i bunkry przy samym morzu?
Chyba, ze to element zagadki tego miejsca no to pomysł super.