poniedziałek, 14 marca 2016

Hello World!

Już dawno pisałem o tym scenariuszu.
Pojawiła się zajawka, wstępne szczegóły, pierwsze wizje karty scenariusza i zasady.
Wtedy nadszedł czas zwaną "Czarną dziurą" a teraz można powiedzieć, że nadeszło "Przebudzenie Mocy".

Nie mam bladego pojęcia jak długo mi przyszło siedzieć nad wymyślaniem obecnego kształtu scenariusza. Wiem, że sama realizacja kart została wykonana przez weekend.
Mam nadzieję, że przyjmiecie go z otwartym sercem i chęciami do testowania.
Jakby coś nie grało, piszcie na muzyq2@gmail.com bądź tu w komentarzach.

PANIE I PANOWIE PRZED WAMI SZAMAN ! 

Kilka słów zachęcających.
W czasie przygody spotkacie Szamana, gościa, który zna się na magii i twierdzi, że tylko wy potraficie znieść klątwę z wyspy. Co za tym idzie? Grając macie w swojej ekipie prawdziwego czarodzieja, który ma całą masę fajnych mocy. Między innymi będzie zaklinał wasze przedmioty, które zyskają nowe moce - to chyba fajnie co? Ponad to będziecie szukać na wyspie artefaktów, które pomogą wam odprawić rytuał. Ale spokojnie, najpierw musicie zaatakować świątynie "Dzikusów" bo to tam jest źródło zła. Poją każdy cza - cze ? Zapomniałem o kataklizmach, mały systemik, który ma was rozpłatać zanim przełożycie znacznik tury. Czas umierać panie i panowie.

Pliki można pobrać z podanych linków. Tutaj to tylko podgląd.
Najpierw, zanim zaczniecie grę, przeczytajcie "Zasady Scenariusza" zajmie to wam chwilkę. Dlaczego tak? - Gdyż takiej ilości informacji nie dało rady umieścić pośród ładnych grafik na 1A4.
Liczę, że to was tylko zachęci do gry, nie?
Jak już uporacie się z zasadami podstawowymi i jakimś cudem to przejdziecie, sięgnijcie do
"Zasad Opcjonalnych". No chyba, że nie jesteście w stanie sobie poradzić, to też tam luknijcie i włączcie tryb "Lajtovy" OK?

Pytania? Uwagi? Nie? To pobierać, grać i komentować. (Między tym pewnie rzucicie parę razy kostkami po ścianach ale ja nie biorę za to odpowiedzialności)

KLIK AND DOWNLOAD

Znajduje się tutaj zagubiony plik. Osoby, które pobrały ZIP zaraz po udostępnieniu muszą to zrobić raz jeszcze. Przepraszam, to mój błąd.
Scenariuszowi potrzeba testów, tak więc czekam na opinie i wnioski z waszych partii :) Mam nadzieję, że wspólnie jeszcze go ulepszymy!


Drukujcie na osobnych kartkach! Oba "panele" będą wam potrzebne na stole!


Chcecie więcej? Karty postaci? Scenariusze? Przedmioty? 

I inne sprawy? Wejdź na stronę projektu Robinsonada :)


STRONA


A tutaj możecie oblukać wszystkie POSTY z etykietą Robinsona :)


POSTY

0 komentarze: