środa, 27 kwietnia 2016

Smokon III

Dziś trochę z innej beczki.
Pyrkon, pyrkonem.
I inne konwenty też swoją drogą.



Ja zainteresowałem się Smokonem już jakiś czas temu, choć co prawda mnie tam jeszcze nie było, niestety. Może uda mi się to zrobić w tym roku? Tak czy inaczej już po samej nazwie konwentu SMOKON (ej no, epickie to) każdy szanujący się geek i maniak fantastyki powinien zapoznać się owym tematem.

Smokon to konwent, organizowany przez Krakowskie Smoki ( tamtejszy klub fantastyki ) oraz przez Fundację Historia Vita. Wszystko ma na celu zwyczajnie, promowanie tego co wszyscy lubimy - szeroko pojętej fantastyki. Fakt, że teraz czekamy na 3 edycję tego wydarzenia, mówi sam za siebie, że ostatnio się udało i wszystkim się spodobało, teraz tylko ludzie chcą więcej. 


Dlaczego chciałbym tam pojechać?

By poznać nowych fajnych ludzi i posłuchać prezentacji na temat "erpegów". 
Życzcie mi powodzenia, jeśli los pozwoli to się tam wybiorę. To nic, że jestem z pomorza, 
damy radę! 

Pozwolicie, że dam wam teraz parę linków do zalukania.

Strona Krakowskich Smoków

Smoki na FaceBooku

Wspominałem, że nasz blog, Centrum Fantasy stał się Patronem Medialnym eventu?
Szukajcie naszych gadżetów po konkursach :) 


0 komentarze: