poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Witajcie.

Mogę z dumą przekazać nowe wiadomości.

Pamiętacie niedawno wykonany przeze mnie scenariusz do Robinsona Szaman?
No to właśnie zrobiłem drugą część. TO już kampania, nie?

Z czym teraz przyjdzie się wam zmierzyć? Czyli parę słów zachęty.

Jak myśleliście, że po odprawieniu rytuały wasze kłopoty się skończą, to byliście w błędzie. Czas zjednoczyć wszystkie plemiona na wyspie. Nie ma komu robić to robota spada na was, biednych rozbitków. Będziecie losowali z pośród 24 wiosek kilka z nich i wykonywali dla nich pomniejszone zadania, czyli te cele mogą być zupełnie inne z gry na grę. Super, prawda? Oczywiście dalej w waszej ekipie będzie Szaman, tylko musicie na niego uważać, bo jego moc jest ostatnio bardzo kapryśna. Tak tylko mówię, byście przez niego gdzieś nie utknęli i nie mogli czegoś zrobić. Dbajcie o niego. No i oczywiście dochodzi handel 3 nowymi rodzajami surowców, które będziecie zdobywać podczas przygody, potem można to i owo wymienić z tubylcami, których już sobie zjednoczyliśmy. No żyć i nie umierać.

Macie do wyboru dwa tryby, albo grać kontynuację ( czyli duużo trudniejsza wersja gry ) albo też pyknąć tzw. jednostrzałówkę. Powiedzmy, że przy tym drugim wariancie trochę zluzowałem, by było wam łatwiej.

Aby zagrać w tę część należy najpierw zapoznać się z zasadami działania postaci SZAMANa z pierwszej części i wydrukować kartę postaci.

KLIK

Oto widoki na panel scenariusza :) jak się podobają?



KLIKNIJ BY POBRAĆ.

Jakby ktoś się obudził dopiero teraz i nie wiedział o co chodzi. Zapraszam do pobrania pierwszego scenariusza z cyklu SZAMAN.

KLIK!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mam pytanie na czym polega przeładowania u szamana przy zaklinaniu przedmiotu bo rozumiem to tak ze wraca mu poziom wycieńczenia taki jak miał przed akcja.prosze o odpowiedz.pozdrawiam scenariusz super.

Wojciech Wons pisze...

Przeładowanie Szamana oznacza tylko przymus położenia CZARNEGO ZNACZNIKA na pole pogody.
Nic więcej :)