czwartek, 12 maja 2016

Board Times na wspieram.to

Witajcie!

Już od jakiegoś czasu współpracujemy z pewnymi, naprawdę kreatywnymi ludźmi. Kiedy dowiedziałem się, że ich projekt wystartował na wspieram.to, pomyślałem "O!Dzieje się!" i to super, bosko w ogóle "łaaał". Nie byłbym sobą gdybym wam go nie przedstawił. Oni również zajmowali się promocją moich scenariuszy do Robinsona, więc chwała i sława za to.


Jak samo logo wskazuje - gry to ich pasja, moja też, WASZA TEŻ. Warto im pomóc w planach, które za chwilę przybliżę.
Otóż, ekipa chciałaby przede wszystkim wzbogacić swoją stronę o nowe materiały, jakimi mogą być filmy video, wystartowanie z konkursami, rozprowadzenia "kuponów rabatowych" u partnerów czy też rozszerzenie publicystyki. Na końcu przeczytałem coś o tablecie i jest to temat zagadka, póki co oczywiście.

Uważam, że ci goście robią naprawdę super robotę, ekipa z jaką miałem do czynienia byłą solida. Chłopaki znają się na rzeczy.. Jeśli moja słowa umykają wam w śród tłumu zachwytów, zajrzyjcie na stronę projektu i zobaczcie co mówią o nich cenieni ludzie w branży. W sumie, to mówią praktycznie to samo co oni, ale jest to spowodowane brakiem większej ilości synonimów do pozytywnych określeń w naszym języku.

Moi drodzy państwo. Przed wami Board Times!

Swoją drogą, super mają te kubeczki, chyba sobie zamówię, kilka może parę - naście.

https://wspieram.to/boardtimes

0 komentarze: