wtorek, 3 maja 2016

Smokon III - Program Konwentu

Witajcie!

Nadszedł czas prezentacji programu Smokonu.  Trzeba przyznać, że jest ciekawy i obszerny. Z całkowitą pewnością, każdy znajdzie coś dla siebie :)











Zauważyłem już ciekawe panele w "podziemiach" dla przykładu o 16: 00 rozpocznie się dyskusja o temacie " Innego końca świata nie będzie". Zaintrygowała mnie już sama nazwa, chyba was też co?
No i oczywiście moje ulubione miejsce czyli sala do gier fabularnych :D
Proszę państwa, ktoś poprowadzi WIEDŹMINA! No nareszcie doczekałem takowych czasów, a podobno RPG UMIERA! Sam prowadziłem kampanię w świecie Temerii, choć co prawda już ponad 2 lata temu to muszę przyznać, że lepszej sesji nie pamiętam..
Kraków = Smoki = Wszak to smokon i klub Krakowskie Smoki. No to musi być prelekcja o Smokach w kulturze! Panowie, ja nie dam rady być wszędzie w tym samym czasie ale mam nadzieję, że jakaś relacja on TV się pojawi co?
Zresztą, co ja tam będę wam streszczał, przecież każdy może sam luknąć.
Pod tym linkiem, O!

KLIK

Ja już się wypowiedziałem - co mnie zainteresowało i uderzyło.
Teraz wasza kolej! Może spotkamy się gdzieś?
Trzymajcie się ciepło i do zobaczyska! :)

0 komentarze: